Na Aukupro existuje viac foriem ponúk. Je na predajcovi, ktorý spôsob predaja si zvolí a tiež
na užívateľovi, ktorý spôsob kúpy akceptuje.
Typy ponúk:
1. Aukcia
2. Aukcia & Kúp teraz
3. Kúp teraz
4. Aukupro zľavomat
1. „Aukcia“ je ponuka, kde predajca vystavuje na predaj jeden predmet, formou dražby – prihadzovania. Predajca pri vystavení zadá vyvolávajúcu cenu, min. cenu prihodenia a dobu trvania aukcie. Kupujúci prihadzujú na predmet aukcie maximálnu sumu, ktorú sú ochotní
za tovar zaplatiť. Konečná cena nie je známa. Užívateľ prihodením zvyšuje konečnú cenu a zároveň prebíja ostatných kupujúcich a naopak.
V aukcii vyhrá a predmet získa ten, kto v čase pred ukončením aukcie prihodí najvyššiu sumu.
Systém prihadzovania je tvorený tak, aby Vám umožňoval prihodiť automaticky, jednorázovo a nie je potrebné neustále kontrolovať si svoju pozíciu. Program automaticky prihodí za Vás najnižšiu možnú sumu, potrebnú k tomu, aby ste boli stále prvý a vyhrali aukciu.
Prihodenie sa zvyšuje len do výšky Vašej maximálnej sumy, ktorú ste ochotný za predmet aukcie zaplatiť.
Zadáte maximálnu sumu, ktorú ste ochotný za predmet aukcie zaplatiť. V prípade, že iný užívateľ prihodí v aukcii menej ako je Vaša maximálna ponuka, ostáva Vaša ponuka stále na prvom mieste. V tomto prípade je Vaša ponuka v čase ukončenia aukcie nie vo výške Vašej maximálnej sumy, ale vo výške druhého najvyššieho prihodenia iného užívateľa + suma minimálneho prihodenia nastavená predajcom.
2. „Aukcia & Kúp teraz“. Klasická aukcia ako v bode 1. + možnosť rýchleho zakúpenia predmetu aukcie. Kupujúcemu je známa aj cena za ktorú môže kúpiť tovar ihneď.
Zároveň tento typ aukcie dáva možnosť zakúpenia aj za nižšiu cenu v prípade ak
suma v aukcii nepresiahne sumu Kúp teraz.
V prípade tohto typu aukcie, pri zakúpení kupujúcim cez Kúp teraz aukcia končí.
3. „Kúp teraz“. Sú ponuky, kde môže predajca ponúknuť v jednej ponuke väčšie množstvo rovnakých predmetov. Ponuka má presne nastavenú cenu.
Predajca zadá počet predávaných predmetov, cenu za kus a čas, dobu trvania ponuky.
Pri týchto ponukách môže kupovať väčší počet kupujúcich.
Kupujúci pri zakúpení zadá počet kusov o ktoré má záujem zakúpiť.
Výhoda tohto typu ponúk:
Predajca ponúka svoj tovar v jednej ponuke až do vyčerpania zadaného počtu kusov, alebo skončenia zadaného času ponuky. Ponuka nekončí ihneď po zakúpení.
Kupujúci má možnosť kúpiť viac kusov v jednej ponuke.